Tenta i växtfysiologi skriven, nu är det helg.

Kom just hem från tentaskrivningen.
Den var tyvärr sjukt mkt svårare än jag räknat med och efter att ha pluggat i enbart tre dagar inför den så kändes det inte som de kommer gå så bra. Missade en hel 6-poängsfråga bland annat. Så verkar som det kommer bli en omtenta på detta. Jaja, inte mkt att göra åt det. Den var riktigt maffig iallafall, tentan då. Många frågor.. På måndag börjar jag den organiska kemin oxå, "Yaaaaaaay.." Observera ironin. Kemi är mitt värsta ämne, så känns som detta kommer bli sjukt svårt och tråkigt! Nej nu ska jag sluta gnälla iallafall, och försöka njuta av att det är helg istället! Bjuder på en bild från en av de roligaste kurserna jag haft, FoF A! Ska bli kul i sommar på FoF B =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0