Oh busy day!

Dålig uppdatering idag, men har haft sjukt mkt att göra :P
Men gör en dagens-lista iaf ;)
Dagens värsta: Verkar som det kommer bli sjukt mkt plugg i organiska kemin =(
Dagens ros: Går till älskling som hjälpte mig att städa hela korridoren nu ikväll så den är skinande ren :D
Dagens jobbigaste: Ett rygg/biceps/cardio pass på gymmet. Jobbigt!
Dagens eeeewww: Upptäckten av myrboet under pantsäckarna. Det gick åt mkt diskmedel att bli av med dem :P
Dagens NomNom: Blåbär/hallon/björnbärspajen som jag gjort som nu står i ugnen!
Dagens NomNom2: Tortillas till middag :D:D
Dagens roligaste: Att den vita klänningen jag köpte från tradera kom idag :D Visar sen!
Dagens snyggaste: Se nedan.
Nu ska jag gå och kolla till pajen ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0