Massa paket!

Ett paket blev till tre när jag kollade brevlådan ;D

I dem fanns:
- Min kemibok till Organisk kemi
- De två första volymerna till George R.R. Martins serie "A Song of Ice and Fire", en fantasyserie jag läste som liten och älskade
- Mina H&M kläder!

Nu när jag inte har något som släpar efter mig i skolan längre så känner jag att jag kan ta upp läsandet av skönlitteratur igen, så det var därför jag beställde de böckerna ^^ Ska bli skoj att läsa dem igen, fast denna gång på engelska!
Kommentarer
Mamsen / 2011-04-15 @ 06:47:30

Vad du gör det bra - att läsa på engelska! Jag skulle aldrig fixa det.

Cissi / 2011-04-15 @ 21:39:20

Det är jobbigt i början och man får tänka mkt, men sen så kommer man in i det och då går det automatiskt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0