Kamerabegär!

Gårdagens fotostund med Victor skapade verkligen vill-ha-begär.
Kände mig sjukt lycklig där jag gick omkring och fotade saker, det är verkligen galet roligt!

Pengarna från CSN kom idag så nu sitter man här med massa funderingar till om man skulle försöka få sig en systemkamera med objektiv billigt på tradera. Dock kommer jag få hosta upp minst 3000-4000 för en shysst kamera + objektiv, så det är ju rätt dyrt ändå :( Men jag vill! @.@

Testade digitalkameran mamma skickade ner till mig igår oxå, dock får jag inte någon bra fokus med den? Vet inte vad jag gör för fel.. :P Det går ju inte att ställa in så värst mkt grejer med den lixom :( Ska knåpa vidare på det lite!

Men ja, ge mig en systemkamera :( That'd make me happy.

Kommentarer
Micaela / 2011-04-21 @ 11:57:12

Sv: Haha, det gör du ju ;)) Hur lång é din utbildning? :o du måste väl läst ett år minst nu, eller? :P


Cissi / 2011-04-21 @ 13:14:30

Har mer än 2 år kvar så jag försvinner inte i första taget haha :p har snart läst 1.5 =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0