Jobbigt som fan, men värt det

Var sjukt opepp på träning idag.
Men tillslut lyckades jag ändå hiva mig ut i ovädret, med sisådär x antal hårnålar i håret för att hålla det på plats :P Var mkt folk som vanligt på eftermiddagen på gymmet, så körde ett lite kortare pass med cardio, mage/rumpa/lår och gick sedan hem. Älsklingen var nästan klar med middagen då, NomNom! :D Hemgjort potatismos med persilja och köttbullar blev det idag =) Imorrn blir det nog ett lite tyngre pass ;) Har börjat få upp flåset riktigt bra nu på cardioträningen :D rawr!

Kommentarer
Mamsen / 2011-04-08 @ 10:23:29

Jag såg att du önskade att du var i Norrland men igår hade du inte velat vara här....Blötsnö och blåst!

Ha en trevlig helg!

Cissi / 2011-04-09 @ 17:51:21

Nu stannar jag nog hellre här så fint som det är idag, hehe :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0