Hittade obetalda fakturor..

Blä! Letade igenom bland mina papper nu ikväll och hittade en massa tråkigt!
Så ser ut som man blir fattig denna månaden med.. :(

- Telefonräkning ~400:-
- Obetald faktura för cellprovtagning 120:- (+50 kronor påmminnelseavgift)
- Snart ny hyra 2600:-
- Adlibris faktura 160:-
- H&M faktura 480:-

Fy på mig! Inte alls bra att jag hade missat de. Nu åker man på att betala allt detta oxå :P Icke bra! Jaja.. bara att finna sig i det :(

Tyckte det var nog drygt att köpa nya linser och p-piller idag, bara de gick på 550 spänn och det är ändå saker man behöver.. :S Har ändå snålat på de linser jag hade och använt brillor typ 3-4 dagar i veckan, så räknar med att dessa ska hålla i två månader nu.
Kommentarer
April / 2011-04-15 @ 23:09:56

Kostar cellprovtagningen? Den ska ju vara gratis, iaf hos oss i sthlm.

Mamsen / 2011-04-16 @ 00:19:11

Men gumman då, så slarvig med räkningar får man inte vara! Du får skaffa en korg där du lägger alla räkningar allt eftersom de kommer. Hoppas du fixar månaden nu!

Ha en trevlig helg, kram!

Cissi / 2011-04-16 @ 11:45:21

Marre: Ja den kostar 120 spänn här nere :S kram=)



Mamma: Jo jag vet.. satt ju och pluggade till massa tentor så hade bara lagt undan papperna och hittade dem igår igen efter att ha glömt bort dem.. Men jag klarar mig:D Kram till er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0