Filmmys och miniplugg ^^

Pluggat lite nu på kvällen :D /stolt^^
Kan fortfarande inte fatta att jag klarade växtfysiologin, haha ^^ Efter plugget såg vi på lite Macahan oxå. Vi har bara 4 avsnitt kvar nu totalt av serien! Sedan får vi hitta något nytt att kolla på ;P Nu är det snart dags för sängen oxå, har föreläsning imorgon till 11:30, sen ska jag, Simon och Sara skriva klart vår laborationsrapport för långtidsförsöket. Ska försöka hinna med gymmet oxå ^^ Blev bara ett kort pass idag, älskling mår inte så bra:( Får hoppas han mår bättre imorgon =) Bjuder på en bild på mig från igår när jag testade klänningen, innan jag tog bort stenarna :p Tyckte den blev finare utan, faktiskt =)
Kommentarer
Mamsen / 2011-04-07 @ 10:37:48

Det var en söt klänning, blir perfekt till midsommarfest.

Filmtips: Gudfadern. En serie gamla filmer men såååå bra! Jag har köpt hela samlingsboxen och har sett de flera gånger.

Sebastian / 2011-04-07 @ 11:56:40

Vad vacker du är gumman! =)



För övrigt verkar mamma ha bra smak när det gäller film.

Cissi / 2011-04-07 @ 13:31:41

Min mamma äger, så är de bara ;D I alla avseenden hihi :D Kanske ska ladda ner de filmerna då ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0