En riktigt lång dag på stan

Kom just hem från ett besök i vår kära stad.
Jag och Sebastian har hunnit med mycket idag! Lite missöden oxå för den delen..

Det bra med dagen:
- Solens varma sken hela dagen :D:D
- Vi har köpt nya linser, p-piller, mat och godis
- Vi har hunnit med att äta på Subway
- Vi har hunnit med att fika på Darins (deras Gelato glass.. ÅH!)
- Vi har hunnit med att äta på Max (haha tjockisar!)

Det mindre bra med dagen:

- Vi har gått typ 1.7 mil totalt idag = jag har så sjuuukt ont i mina fötter!! Att använda ej ingångna Converse till detta ändamål var en VÄLDIGT korkad idé!
- Vi skulle hämta ut ett paket mitt ute i ingenstans på Bussgods. Var typ 4 km dit från stan. När vi kommer dit är det STÄNGT?!?!?!?!?! (= emorage angry Cissi)

Förutom dessa små missöden och att mina tår är svullna och känns som de ska typ sprängas så har det varit en fin dag! Nu ska vi inta soffläge resten av dagen och se film och bli tjocka :D

Kommentarer
Anonym / 2011-04-15 @ 20:37:01

Åhh mys =)

Cissi / 2011-04-15 @ 21:39:40

Alltid fredagsmys :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0