Död.se

Har sovit 6 timmar på 2 nätter nu.
Alltså 3 timmar/natt ungefär =( Fyfan vad dåligt jag mår nu, var knappt jag orkade med föreläsningen imorse. Nu är det fan slut på Jack3d, ska inte ta det alls om jag måste upp tidigt dagen efter.. Man fungerar ju inte normalt med så lite sömn :P Har varit busy sedan jag kom hem med att renskriva anteckningar så jag kunde skicka dem till Victor, han var nämligen sjuk idag :( Kemikursen för övrigt är okej so far, men det är så mkt nytt varje föreläsning att man knappt hinner med.. Just nu håller vi på med sånt här iaf:
Kommentarer
Anonym / 2011-04-14 @ 06:35:20

Jag ryser när jag ser dina anteckningar......Men du skriver o ritar snyggt.

Go girl, kram

Cissi / 2011-04-14 @ 15:42:33

Tack :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0