Baaakis =(

Klockan är fem, och jag är fortfarande bakis.
Inte bra, inte bra. Vi drog över till hus 19 igår för födelsedagsfest med tant & gubbtema, mkt skoj! :D Drack dock lite för mycket om man säger så, spydde en gång på kvällen och har spytt flera gånger idag oxå.. Fyfan. Detta tänker jag inte göra om på väldigt länge! Ska fortsätta spendera dagen iaf med att se på film med Amanda och Beckis, det är typ allt vi gjort idag :P Jonatan ringde oxå, tyvärr var jag inte alltför pratglad för det kändes som jag skulle spy, så fick lägga på o gå in till toan och hulka lite haha :P Pappa fyller år idag oxå, och jag har jobbat på en present till honom, en sådan fyll-i-bok, och satt in blder och sånt i den oxå :D Han blev jätteglad för den ^.^ Nej nu blir det tillbaka till soffan..
Kommentarer
Anonym / 2011-04-04 @ 21:07:19

Varför supa? Ditt eget inlägg.....

2011-02-26

Anonym / 2011-04-04 @ 21:24:37

Varför supa? Ditt eget inlägg......

2011-02-26

Cissi / 2011-04-04 @ 22:32:05

Mm då skrev jag det ja. Jag har druckit typ 2 ggr sedan nyår. Jag super SÅ mkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0