Åh ledighet!

Var riktigt länge sedan jag kunde bara andas ut och ta dagen som den kommer och göra precis vad jag vill utan att känna mig stressad.
Har för tillfället ingenting att plugga in (förutom 2 labbrapporter men de e enkelt gjort) så jag njuter! Även om jag bara kommer att få njuta i 2 dagar (idag och imorgon) så känns det ändå riktigt skönt! :D Har haft en underbar dag so far, sov riktigt länge, myste med älskling, sen har jag följt med han ner till tåget för han skulle hem på snabbvisit till Ronneby till imorgon :P Så jag gick därefter in till Pressbyrån och fick med mig nedanstående hem! Mys!
Kommentarer
Mamsen / 2011-04-02 @ 23:16:09

Hoppas du haft en skön lördagskväll i din "ensamhet" med tidningar. Vill bara säga att boken du gjort till papsen var otroligt gullig o fin.... och han kommer nog att fälla en tår....av lycka!

Ha en fortsatt trevlig helg!

KRAM

Cissi / 2011-04-04 @ 22:31:14

Tack mamma :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0