Vissa killar ...

Vissa killar alltså..
Jag förstår mig verkligen inte på dem. Det är speciellt EN kille jag tänker på nu. Han måste vara den mest skumma människa jag nånsin träffat. Var hur mysig som helst den gången då jag träffade honom för att sedan bli helt konstig. Ett tag efter jag kom hem därifrån så bara sluta han höra av sig, blockade mig på Facebook och msn utan anledning. Lyckades sedan få kontakt med han igen o de hela verkade vara ett missförstånd, sen efter ett litet tag hörde han inte av sig på en månad och jag började gå vidare med livet typ. Så för några veckor sedan hör han av sig, vill ses osv.. Visst tänker jag, bara han visar han e intresserad o skärper sig lixom, varför ska jag lägga tid på en kille som inte verkar bry sig ett skit..? Iallafall så ställer jag lite krav på han att han iaf ska höra av sig mer osv, då säger han "meh:/ ska ha en mobilfri helg nu. Men sedan ska jag skärpa mig". Oookej? Vem fan i dagens läge har mobilfri helger? Antog de bara var en dålig undanflykt och la inte ner mer tid på honom, finns bättre killar där ute än så. Och nu har han blockat mig på Facebook igen. Haha, jag skrattar bara, normal kille. Nej, jag e värd bättre än så.. E lite roligt att vissa tror de kan bete sig hursomhelst och tro att allt e ok om de hör av sig sedan efter ett långt uppehåll. Nejtack, vill dem dejta mig får de banne mig offra lite oxå o visa intresse, annars går dem bort direkt. Finns många andra fina pojkar där ute som vet hur man ska bete sig.. Hoppas jag iallafall. Nu back till föreläsningen, ville bara skriva av mig lite.
Kommentarer
Leah / 2010-09-17 @ 11:22:09

Vilken pajas.


Cissi / 2010-09-17 @ 11:48:27

Ja eller hur :S

Simon / 2010-09-17 @ 17:37:56

Då är han väl ägd som inte fick en söt o trevlig tjej! =)

Cissi / 2010-09-18 @ 03:54:54

Naaw tack =) Jo det e han.. Killar e cp ibland asså :p


Mart1 / 2010-09-18 @ 10:17:12

Skit i honom. Han verkar ju helt blåst.

Mart1 / 2010-09-18 @ 10:28:20

Jag menar, att om du vill ha snopp, ska du inte ta vad som helst. Förstå mig rätt. Gör det riktigt istället. Love you my little sister.

Cissi / 2010-09-18 @ 22:07:07

Hehe tack bror <3 =) Jo jag är ju ute o söker efter den rätte om man säger så =) Inte nån dum jäkel som inte bryr sig ett piss.. :S


April den balla sillen / 2010-09-20 @ 21:10:08

Mobilfrihelg? Snarare att han håller på med andra & har dig på sidan av, killar är ganska lätta att läsa. Har de svårt att höra av sig, visar inget intresse, ge grabben fingret! Efter tre års dejtanden med idioter så känner jag igen dom, han är ett pucko. Säg till han att du hittat ngn annan som hör av sig.. då kommer det brinna i fingrarna på han, då kommer han smsa som aldrig förr ^^

Cissi / 2010-09-20 @ 21:53:32

Mmm jag vet de bara var en dålig ursäkt :P men ja snackar inte med han längre, jag e värd bättre än så=)


Victor / 2010-09-21 @ 22:09:02

din blogg är fan rolig! måste vara bättre på att läsa allt så att jag inte missar guldklimpar som denna =) Han låter som en fjant btw! Du kan få bättre ;)

Cissi / 2010-09-22 @ 14:09:26

Haha=) Ja det tycker jag med =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0