Tung dag!

Idag har det varit en tung dag faktiskt.
Var lite nere på eftermiddagen men lyckades hasa mig ner till stan iaf och till gymmet! Sötaste Stellan lagade mat till oss idag med, blev hemgjort potatismos me hemgjorda köttbullar och gräddsås samt rivna morötter. Underbart gott! Blir ju nästan bortskämd här nere hihi ;)
Jag har även varit på Telia och satt upp mig på en iPhone4! När jag fått den kommer jag kunna ta mkt bättre bilder ^^ Längtalängtalängta.. Tyvärr är de väntelista på dem men de skulle ta typ 1-3 veckor! Så snart så =) Kommer kosta lika mkt som min gamla iPhone har kostat mig nu i två år, så blir inte dyrare med den nya vilket känns sjukt bra =)
För övrigt så har jag typ pluggat 5 timmar idag.. :P Och mer ska de bli! Imorrn.. för nu ska jag sova =) Gnight ^^


Stellan= Awesome kock!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0