Tortillas-kväll!

Ikväll har jag och gänget i korridoren ätit tortillas och sett på Idol samt Pirates of the Caribbean på TV =)
Vi laddar upp stort inför imorrn för då ska de bli massa skoj :D Utgång i stan väntar oxå, ska bli sjukt kul. Har inte varit på krogen/nattklubb på alltför länge! (well förutom Kåren förra onsdagen då:P) Så nu äre dags^^ Ikväll har de varit en lugn kväll iaf :D
Amanda har färgat mitt hår oxå, så nu är det mörkt =) Och premiärtestade löshåret oxå, satte dock inte in allt, men visst blev de fint?=) Har dock inte plattat håret här eller något, men imorrn ska jag fixa det 100%! Ville bara se hur de såg ut =) Nu ska jag chilla lite vid datorn, sen blir de säng! Imorrn ska jag gå ut med Kotten runt 1-tiden och sen kommer Victor hit! Men mer om de då :D Puss natti ^^

Kommentarer
Bobban / 2010-09-11 @ 02:58:53

Vacker Du är cissi :)!

Mamsen / 2010-09-11 @ 08:11:04

Sött... Men som din mor är jag ju "skyldig" att upplysa dig om ekonomi, hehe....Var rädd om dina slantar ikväll o jag hoppas du får en trevlig o glad partykväll.

Cissi / 2010-09-11 @ 11:52:44

Bobban: Tack :D <3

Mamma: Hihi jag vet ;) Jag ska vara försiktig, lovar ^^


Mart1 / 2010-09-11 @ 18:04:42

Ser riktigt gottigt ut.

Cissi / 2010-09-12 @ 04:29:04

Det var riktigt gott med ;D rawr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0