Söndag!

Goddag =)
Idag är det söndag och fem dagar kvar till genetiktentan. Har varit lite stressigt med plugget nu de senaste dagarna (+ annat) så därför har det blivit väldigt lite bloggande. Ska försöka med ett antal timmars plugg idag till oxå! Sedan ska Stellan laga mat till mig ;) Ris och korvstroganoff! YUMMY! Jag lagade mat åt oss igår med :D Gjorde en wok med nudlar, champinjoner och wokgrönsaker, dock använde jag mig nog av fel nudlar för dem blev lite klibbiga.. men gott var de iaf ^^ Ska testa med äggnudlar nästa gång =) Blir eventuellt film ikväll med om man hinner med ^^ Pirates of the Caribbean III :D Nu back to business, puss :D


Min supertjocka genetikbok..
Kommentarer
Victor / 2010-09-26 @ 16:10:00

den filmen är så otroligt urusel att det inte går att förklara!



Ta det från en nudelexpert här; det finns inga fel nudlar men om man ska woka nudlarna så behöver man skölja av dem i kallt vatten efter att man kokat dem och sen olja dem med typ olivolja. Annars blir de klibbiga =)

Cissi / 2010-09-26 @ 16:37:46

Jag gjorde ju de duh ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0