Nattblogg

Klockan är 03:40 nu..
och jag sitter här.. hmm lite galet :p är nykter iallfall! Var fest här på sjuan ikväll, blev en del skoj =) Felicia fyllde år så vi har ätit glasstårta som dem gjort och massa chips haha :P Reagerade på något jag åt oxå så i början av kvällen såg jag ut som Rudolf med röda mulen haha! Syns lite på bilden med flaskan, den där ja gör så sjukt het min :P Blev ingen utgång, slutade med att jag o Stellan myste och pratade i soffan i allrummet tills nu :P inte helt fel de heller så ^^ Liten bildstrip från ikväll nedan.. Orkar inte pyssla med bilderna ikväll :P Eller ta en seriös bild heller för den delen.. sjukt sliten just nu e jag dock som alla kan se :P men nu blir de sängen! Godnatt =)

Kommentarer
de du!! / 2010-09-18 @ 12:16:49

Het som faaaaan ;P!

Cissi / 2010-09-18 @ 22:08:11

Haha. Mm speciellt på bilden med flaskan ;) hihi


Your dream / 2010-09-18 @ 23:40:55

Hade som vanligt inte tackat nicht:) till varken dig eller flaskan:) hetast :)

de du!! / 2010-09-18 @ 23:48:42

Alltid...helt galet het :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0