Massa plugg :(!

Var i skolan idag och var på repetitionen av räkneövningarna.
Fyfan vad jag har problem med matte asså.. Känns som ja kommer kugga tentan på fredag pga det :S! Men jag ska göra mitt bästa.. man kan inte mer än göra sitt bästa lixom.. Ska ta tag i lite plugg strax och sedan göra mig iordning och dra ner på stanför att gymma samt köpa en ny body butter! Mitt öra ömmar sjukt mkt oxå som de alltid gör efter man tagit ett hål, hade helt glömt hur mkt det ömmar efter :P Men jag överlever! Puss..!
Kommentarer
Simon / 2010-09-28 @ 13:50:18

Du kommer klara tentan, tänk inte för invecklat bara and u will be fine =)

Cissi / 2010-09-29 @ 00:56:59

Försöker fokusera och inte göra de ja.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0