Malmö med Jonatan ^^


Idag har jag varit i Malmö med Jonatan!
Vi har kutat runt i butiker, ätit god italiensk mat och njutit av varandras sällskap hela dagen ^^ Lite shopping blev det med, visar det imorgon! Det första vi gjorde när vi kom ner dit var att dra till apoteket dock som tog 200 kronor av mig.. Har nämligen fått något som heter afte, är som en slags blåsor i munnen som gör oooont som FAAAAAAAAN. Kan knappt äta. Har haft de i tre dagar nu men idag var de så illa att jag inte pallade längre så köpte något medel på apoteket plus xylocain salva för att bota skiten. Man skulle tvätta området med någon tops med medlet på, och det var typ de värta jag gjort i hela mitt liv. Sån jäkla smärta.. Skojar inte, de var typ i stil med smärtan när jag pajade mitt knä för 5 år sedan eller smärtan när jag opererade bort min brustna blindtarm.. Det gjorde så jävla ont att jag började gråta och Jonatan fick hålla om mig och berömma mig haha. Fy fan. Hoppas skiten försvinner nu iaf :P
Vi drog och åt på V.E.S.P.A senare iaf, jättegod italiensk pasta <3 Sedan köpte Jonatan fjäskchoklad till mig, haha :P Och så köpte han en ENORM kortlek oxå xD Snart är det Biggest Looser Sverige på TV, så ska avsluta nu ;) Puss!
Kommentarer
Mart1 / 2010-09-14 @ 09:48:49

Hur pajade du ditt knä egentligen? Ni verkar haft det roligt. Kramisar=)

Cissi / 2010-09-14 @ 13:53:18

Slog knäet rakt in i en sten i full fart för 5 år sen :p Aa de var massa skoj :D


Jonatan / 2010-09-15 @ 22:44:29

Behöver vara där lääääängre. Elite hotel, jag gillar.

Cissi / 2010-09-16 @ 15:47:25

Haha ja let's do it typ ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0