Kåren + festa :D

Igårkväll var rolig dag ^^ Fast idag var mindre skoj, hehe. Eftersom det är insparksveckan så är det mycket kårdiscon osv så vi bestämde oss för att dra ut igår :> blev lite väl mycket alkohol för min del tror jag så jag var inte helt återställd förrän klockan 4 nu i eftermiddag haha xD Menmen, ibland måste man ju få ha skoj med :D Var massa skoj iaf, mycket folk ute oxå :D Idag har jag uuuuh.. mått som jag förtjänat? xD sen när jag väl kvicknade till så var jag superhungrig så lagade blodpudding som jag åt med ett knäckebröd med philadelphia på, ett glas proviva, köttbärstomater och lingonsylt :D Massa gott ^^ Sedan har Stellan och jag städat korridoren och köket med så nu är det superfint här :D Har tillochmed putsat mina fönster och städat mitt egna rum oxå! :D tog tyvärr inga bilder igår men såhär ser de ut i korridoren nu iaf :D




It's nice :D Ser dock ut som nån smuts på köksgolvet men de e fläckar som inte går bort :<  Nu ska jag slappa resten av kvällen hihi :> Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0