Fuck yeah!

Haha. Jag e galen.
Jag har just gjort något jag inte trodde jag skulle göra.. Men har nu 6 hål i öronen igen, haha! :P Återupplivade ett av mina gamla hål med sällskap av Stellan som hejade på mig :P Aja. För övrigt så har jag haft sjukt seg skoldag som har varat från 09.00-16.00! Är bara 4 dagar kvar till tentan idag och ångesten börjar komma litegrann sådär.. Men jag försöker att läsa så mycket som jag bara kan iaf och sedan får man hoppas på det bästa! Våran leverans av sprit från Tyskland kom idag oxå som ni kan se på den sista bilden.. Haha, nu blir de fest på sjuan! Dock så köpte jag bara en minttu, go me! Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Mamsen / 2010-09-28 @ 06:26:01

Haha, har du gjort det nu igen? Du gjorde det själv den här gången också? Du är nog lite galen ändå, raringen. Kram o lycka till med pluggandet.

Cissi / 2010-09-28 @ 08:30:27

jag hade ju hål i örat där uppe förut, men de har aldrig riktigt växt igen, så de var en liten skinnflik bara som var i vägen så var inte speciellt svårt att fixa de=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0