Bildboom från igår!

Blev en trevlig kväll ute igår!
Först kom flera av Amandas kompisar hit och lite annat folk, så de blev en riktigt bra förfest =) därefter tog vi bussen ner till stan och drog till Banken där vi först fick stå i kö ett tag för att komma in. Men cirka 2 timmars nöje där inne fick vi iaf :D Var MKT folk ute, helt trångt på dansgolvet. Men massa skoj var det ^^ Livemusik hade dem oxå ikväll ;) Tyvärr så drog Amanda, Beckis och de andra hem för Daniel mådde dåligt så blev bara jag, Stellan och Simon som drog till Banken. Men träffade massa folk där ja kände och så oxå så ^^ Vi hade sjukt roligt iaf =) Kvällens guldstjärna får gå till Stellan som antog sig utmaningen att bära mig in från taxin för mina fötter ömmade så himla mycket efter all dans, haha :P Bilder från idag (den stora bakisdagen) kommer om en stund! Bilderna på mig tog jag alldeles innan jag gick och la mig, sjukt trött och svettig men ändå glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0