Bakisdagen!


Idag har det varit bakisdag.
Klev upp runt 11 idag, skulle gå ut med söta Kotten klockan tolv ^^ Så fanns ingen tid att vara bakis här inte! Inte för att jag var det heller, har mått toppen hela dan ^^ När jag kom hem blev de dusch och sen soffläge med gänget i allrummet. Vi beställde hem pizza från pizzeria Venedig och sedan smaskade vi i oss de ;) därefter typ 2 timmars soffläge till och nu sitter jag här :D blir nog stolsläge resten av kvällen känns de som.. hihi.

Imorrn ska jag och Jonatan till Malmö! :D Jag ska gå på Gina Tricot och handla lite linnen och andra baskläder och sedan ska vi äta på den italienska restaurangen V.E.S.P.A =) Ska bli superkul att vara med Jonatan imorrn :D Enda tråkiga e att tågbiljetterna ner till Malmö kostar 200 kronor men vafan, ibland måste man ju få unna sig att resa bort lite oxå =) Malmö e en sjukt fin stad med så tror vi kommer få massa kul imorrn =) Nu ska jag slappa lite till, hihi, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0