Wtf @ Snö i OKTOBER?

Idag när jag gick till skolan låg det snö ute.
Och nu på eftermiddagen snöade det. Vadfan? :P Hade inte riktigt väntat mig vinter i oktober redan om man säger så.. Och så har man bara skinnjackan o converse att gå i då man inte köpt vinterjacka eller skor, lyckat :P Fryser ju halvt ihjäl bara av att gå till skolan och då har jag ändå 3 tröjor/linnen på mig, haha. Fan att min vinterjacka gick sönder förra året, hade verkligen behövt den nu:P Menmen, snart kommer pengar in (25e) och då ska jag dra till HM o köpa nån billig vinterjacka iaf!
För övrigt så har jag varit i skolan idag, sedan varit här hemma och pluggat med en kopp indian spice te i handen, därefter drog jag till gymmet och när jag kom hem hade sötnosen lagat mat :D <3 Ugnsstekt potatis, fiskfilé, bearnaisesås och stekta champinjoner blev det :D ååh han skämmer bort mig.. :$ Sånt tycker vi om, hihi :D Nu ska jag plugga lite, sen blir de mys hela kvällen :D Puss!


Kommentarer
Mart1 / 2010-10-21 @ 23:46:51

Ser riktigt mumsigt ut!!! Ge MIG =)

Mamsen / 2010-10-22 @ 06:48:39

Tänk att du skulle få snö före oss....det trodde jag aldrig. Fast vi har kallt -9, burr.

Kul att du hittat en så bra pojkvän, han verkar vara omtänksam, gullig o rejäl. Jag önskar er en trevlig o mysig helg

Kram

Cissi / 2010-10-22 @ 16:51:15

Bror: Kom hit då!!! ;D Mamma: Tack så mkt <3 är sjukt glad :D han e underbar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0