This weekend!

Det är söndag idag, solen lyser och det ser ut att vara i det närmaste vindstilla!
Har haft en busy weekend, dagarna har bara flugit förbi =( Imorrn är det skola igen, föreläsning + avläsning på laboration 2. Hoppas dagen går fort! @.@ Iallafall, här nedan kommer en liten bildboom från helgen! I fredags gjorde vi (Elller rättare sagt Stellan, hehe) negerbollar och såg film samt besökte kårpuben! Blev en mysig kväll! Igår gick jag ner till stan och hem till Victor efter morgonens plugg för att skriva klart laborationen till genetiken som Victor och jag hade kvar. Victors marsvin är supersöta! Oliver var på besök oxå, och gjorde det som han gör bäst, aka sova.. Victor agerade kock och lagade hemgjorda hamburgare till oss :D Mycket gott! Sen blev det hemfärd. Inte en droppe alkhohol för mig denna helgen heller, 16 dagar utan en droppe nu idag! *Stolt*! Det är bra gjort då man bor i sjuan haha. Idag måste jag plugga som fan, tentorna närmar sig *huga*. Är bara att hoppas att man klarar dem! Så ja, pluggdag idag :( Hörs sen! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0