The Vampire Diaries..

Finns de en mer awesome serie eller?
Fan vad trist de e att man måste vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt nu, usch! Vill ju dregla lite mer över Damon..:P För övrigt så var vi ute igår, var helt ok, men kunde varit bättre. Blev ett fett slagsmål inne på subway mellan två killar, så ryckte typ fem killar med in och jag blev nästan upptryckt mot en vägg när hela högen kom emot mig :S lite läskigt.. Sjukt vad mkt bråk de är ute på helgerna asså.. Var nån kille som blivit misshandlad inne på Bankens killtoalett med, och fick ledas ut :S Som vi sa igår, Testosteronet flödar! Idag är de chilldag iaf=) Så nu ska jag klä på mig, för de har ja inte gjort än, haha. Puss!


Sexig Damon, rawr!
Kommentarer
Leah / 2010-10-03 @ 17:44:58

Tycker dock Stefan är snyggare :D


Cissi / 2010-10-03 @ 17:49:48

Nowai :O! han har så kantigt ansikte! :P

Leah / 2010-10-04 @ 06:59:49

Smaken är som baken :P haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0