TATUERING!

Har lääääääääääääänge velat ha en tatuering, på sidan av magen.
Har alltid vetat att om jag ska tatuera in något så ska det vara en tiger, för det symboliserar något för mig. Jag älskar tigrar, jag är tigerfadder i WWF, jag vill jobba med att rädda dem sista tigrarna som finns kvar på jorden efter jag gått klart skolan. På något sätt. Plus att jag alltid varit lite "kattig" MEW! Har dock aldrig hittat någon bra tatuering att göra.. alltså bild då. Förrän ikväll.. Hittade den. Och blev kär, direkt. Det är denna som är under. Jag har tagit bort bakgrunden som den var på för jag vill ha en slags blomgren som den ska klättra på istället.. med lotusblommor. Har även gjort en lite mer "female" version av den understa.. Blev helt kär i den, den är underbart fin.. Vad tycks?


Kommentarer
Mart1 / 2010-10-06 @ 01:03:28

Ser bra ut. Men ser ingen "female look" på den nedre.

Cissi / 2010-10-06 @ 01:13:33

Har lagt till lite ögonfransar :p

bobban / 2010-10-06 @ 18:30:54

Ska du briljera för nått du kanske mer står för så sätt en sån rosa rosett eller vad de är dom har för hjälp//stöd mot bröstcancer tillexempel? :)

Får oxå tigern att se lite mer feminin ut:)

Cissi / 2010-10-06 @ 18:50:30

Bryr mig mer om djuren i sig än nåt rosa band.. vill inte ha nåt sånt iaf på min tatuering..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0