Stressad! :<

Sjukt jobbig dag på skolan idag..
Varit där i 7 timmar nu och så kommer man hem o måste plugga ännu mer :( uschusch. Denna mikrobiologikursen är nog den jobbigaste kurs vi haft förutom kemin. Sjukt tråkig, och sjukt mkt att lära sig. Har redan ställt in mig på ett IG på fredag. Thank god för omtentor! Och på lördag har jag omtenta i genetik. Har gett mig fan på att jag ska klara den! Pluggar järnet, och om de inte skulle räcka så ja.. då får jag skriva den i sommar istället (fyfan). Men jag har verkligen pluggat som fan nu till den tentan så klarar jag den inte blir jag sjukt lessen! Nu back to studies! Puss!
Kommentarer
Mart1 / 2010-10-29 @ 00:45:28

Kämpa på. Du gör det bra. Kramis =)

Mamsen / 2010-10-29 @ 07:34:13

Lycka till med tentan. Instämmer med med Mart1. Kram!

Cissi / 2010-10-30 @ 15:38:18

Tack, den var svår :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0