Produktiv dag!

Hej folket :D
Har just kommit hem från en löptur, och idag lyckades jag för första gången springa hela naturreservatsslingan utan att sakta ner =) Är sjukt stolt över mig själv med tanke på min knäskada och tidigare så dåliga kondition. Det går fan framåt nu! :D Så känns sjukt bra ^^
Imorse när jag skulle gå till skolan var det frost ute :( Riktigt jäkla kallt oxå.. Burr.. Saknar sommaren! Hade först föreläsning och sedan labb på skolan. Idag skulle vi odla bakteriekulturer vid olika temperaturer och det var en tidskrävande process vill ja lova! Bakterierna skulle få växa till sig i en viss buljong som vi kontrollerade varje timme i tre timmar.. totalt tog det fyra timmar ungefär, labben då. Lite segt :P Menmen, nu är det HELG! :D Och nu ska jag duscha, puss^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0