Ny dag, nya tag :D

God förmiddag ^^
Sitter här vid datorn nu och tar det lite lugnt, åt frukost för ett tag sedan och ska göra mig iordning om en liten stund och sedan dra ut och springa en sväng ^^ Ska även till 24/7 och fixa ett gymkort där istället för på Actic, så jag får lite närmare till gymmet och mer motivation att träna =)
Igår var en mycket skojig dag! Jag drog hem till Nina och vi hade en photoshoot med kinesisk krigare som tema. Mycket skoj ^^ Vi behövde bara vara ute ungefär en timme för att få massor av fina bilder! Längtar tills jag får se dem ;D Därefter drog jag hem och lagade supergod paj med Stellan :D YUM! Är så mkt roligare att laga mat när man inte bara gör de till sig själv, hehe. Nej, nu ska jag ta mig i kragen och sminka mig =) Hörs sen! Puss!

Massa yumyum :D
Kommentarer
Anonym / 2010-10-11 @ 14:06:30

Mums-ser smarrigt ut! Finns det en bit över? Ha dé gott, kram!

Cissi / 2010-10-11 @ 16:42:49

Åt tyvärr upp de sista till frukost ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0