Klar med tentaskrivandet!

Det var en jobbig tenta.
Tog mig från 10:00-14:30 att skriva den. uschusch. Är bara att hoppas att man klarade den asså! Annars blir de jobbigt läge med CSN eventuellt.. Försökte verkligen dock, pluggade järnet innan och skrev allt jag kunde tänkas komma på.. Tyvärr tog hon ju inte upp vissa saker som hon sagt skulle komma på tentan o som man pluggat extra på, självklart. Jaja. Inget att göra åt nu! Om 6 dagar är det mikrobiologitenta, den kommer jag nog inte klara så får antagligen skriva omtenta på den med. Men orkar inte tänka på de just nu för mitt huvud gör jätteont, fick värsta huvudvärken innan som vägrar släppa.. :( Menmen, nu back to Vampire Diaries! Puss!


Passande bild.. haha
Kommentarer
Victor / 2010-10-30 @ 17:28:17

Hoppas det gick bra =)

Cissi / 2010-10-30 @ 18:21:26

Vi får väl se.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0