Vintern är här! :(

Såhär såg det ut när jag gick till skolan imorse. :'(
Minusgrader i det närmaste och frusna vattenpölar, frost och kyla.. BLÄ! Ge mig sommar ffs :P Till råga på det så har vi börjat en hemsk kurs nu, Cellbiologi, och den innebär att jag måste läsa cirka 200 sidor i veckan av vår bibel till bok på 1750 sidor.. Tenta redan om en månad oxå :(! Dislike! Jaja.. Jag har iallafall världens sötaste pojkvän, <3! Så de så :D


Iskallt.. Min korridor i det orange huset på översta bilden ^^
Kommentarer
Sebbe / 2010-11-09 @ 11:32:11

och jag har världens sötaste flickvän.

Mamsen / 2010-11-09 @ 16:46:37

Det ser kallt ut, men det är också vackert med rimfrost.

Lycka till med cellbiologin.

Cissi / 2010-11-09 @ 22:21:18

Tack mammsen :D



<3 Jag har världens sötaste och bästigaste pojkvän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0