Solfjäder!

Fick min solfjäder hemkörd från Bussgods igår!
(fick dock betala 150 kronor för det, grrrr! Bara för att jag inte kan ta mig till Hässleholm..) Köpte den ju billigt på Tradera för några veckor sedan, men har inte haft tid att få den hemskickad hit förrän nu (Dem kommer lixom någon gång mellan 11-16 så man måste vara hemma och beredd att dem ska komma :P) Men nu är den här iallafall! Och uppspikad på väggen =) Blev riktigt snyggt! /nöjd :D Min säng e 1.20 bred så då kan ni ju tänka er hur stor den är.. :p 1.5 meter i diameter hehe ^^


Kommentarer
Leah / 2010-11-03 @ 15:50:39

Jätte fin :)


Cissi / 2010-11-03 @ 18:28:30

Tack :D tyckte den skulle passa in i mitt svart/vita rum, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0