Sockersöt sockerkaka och läskiga laborationer

Idag har ännu en dag spenderats i sal 425 med Bengt och cellbiologi.
Tyvärr är jag inget fan av ämnet och hur mkt jag än försöker vara intresserad så går det inte :P Men jag kämpar på. Efter skolan kom Victor och Simon över till mig, facerapade min FB och skrev labbrapporter. Så nu är vi nästan klara med den skiten! Tog mer än tre timmar :( Victor har uppfunnit motsatsen till mitt MEWMEW Kittylasers oxå xD Det blev VOFFVOFF DOGGY BAZOOKA, haha! Så de skrev han på min fb.. En hel del Kitty skämt delades oxå ut från han som fick mig att vika mig i sängen av skratt bokstavligt talat, haha :P Jag e lättroad ibland xD
För övrigt så fyllde Becka år idag oxå :D Så hon och Sanna bakade en jättestor cupcake! Massa god var den :D tyvärr trillade toppen av efter ett tag, haha :p Men god var den iaf :D Sjöng för henne gjorde vi oxå såklart :D Nu ska jag och min sötnos sova, tomorrow is a new day:D! P.s Jag e så sjukt lycklig! <3 D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0