Sjuk!

Har varit sjuk sedan igår.
Fick det från Dreamhack antagligen. Sucks! Så har varit inne nu i snart 3 dagar haha. Bara stuckit näsan utanför dörren en gång, o de var KALLT! O dem säger de ska hålla i sig oxå, kylan då :( Bajs! Har tenta om en vecka oxå, alltså mkt plugg att göra! Tråkigt :( menmen. Tror inte jag kommer klara denna första tentan iallafall, så jag satsar på omtenta efter jul. Dock ska jag ju gå dit såklart och försöka, det gick ju bra förra gången jag gjorde de ;) Nu ska jag försöka öppna den hemska cellbiologiboken.. @.@



Kommentarer
Mamsen / 2010-11-30 @ 18:50:23

Stackare.... Kryp ner i sängen med "gubben", drick varmt o krya på dig.

Kram

Mamsen / 2010-12-01 @ 06:21:29

Stackare....Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0