Saturday, November 13th 2010

Meowmeow!
Idag är det lördag, solen skiner ute och jag sitter här med en godispåse och ska strax påbörja plugget! Denna kurs kommer ta livet av mig, haha. 1750 sidor wtf? Rena bibeln.. Har kommit en bit påväg iaf i den och det e ju najs! Gäller bara att keep up the good work nu ;) Igår blev en lugn dag, Sebastian och jag drog ner till stan en runda, handlade godis på Godishuset och lagade sedan mat tillsammans =) Blev min berömda laxfilé hehe. Massa nomnom! Sen blev de film oxå :D Somnade runt ett skulle jag tippa på, dem spelade Vengaboys på högsta volym ute i korridoren dock så det var inte det enklaste att somna om man säger så :P Nä, pluggdags nu! Sen blir de väl mys ikväll =) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0