Plugg, plugg, plugg..

Ja vad finns det att säga..
Det händer inte så mkt i mitt liv just nu! Förutom.. ja just det. Plugg. Har mikrobiologitenta på fredag och satsar järnet nu de sista dagarna i slutspurten, dock känns det halvt omöjligt att hinna lära sig all skit tills fredag. Det handlar om bakterier, virus, grampositiva, gramnegativa, spiriller, stavar, kocker.. alla sjukdomar man kan få.. ja i stort sett ALLT. Så ni fattar nog att det är en HEL DEL.. Så ja, så ser mina närmaste dagar ut :P Blev ju inte bättre av att jag såg att den !(#%"&( omtentan ligger PRECIS under DreamHack heller.. Så failar jag denna på fredag blir det inget DreamHack för mig.. Press :( Tack och lov så har jag världens underbaraste pojkvän som stöttar mig i denna väldigt tunga tid. Utan honom hade jag nog legat på sängen och grinat istället över hur värdelöst allting känns :P så <3!

Bakteriejävlar...
Kommentarer
Victor / 2010-11-02 @ 22:07:30

It's going to be legendary!

Mamsen / 2010-11-03 @ 06:38:03

Kämpa, kämpa!! Du får inte ge upp nu. Det kommer att bli lättare sedan när nya ämnen dyker upp. Stor kram o en tröstande klapp på axeln. Du fixar det här!

Cissi / 2010-11-03 @ 10:44:38

Jag försöker kämpa men pluggnistan vill inte komma :P Försöker se de positivt att jag alltid kan göra omtenta iaf.. =)

Syrran / 2010-11-04 @ 14:23:25

Mikrobiologin är ju dock rätt så intressant iaf ^.^ Det var sista kursen vi hade förra termin så vet vad du går igenom =P Just nu håller vi på med immunologi <.< fattar nada typ.. Och nästa kurs är sjukdomslära =/ Lycka till på tentan ^.^ Ps, när får jag tillbaka min kemibok? =p

Cissi / 2010-11-05 @ 13:20:56

Immunologi låter bajs! Behöver du kemiboken till nåt?=) kommer behöva den till fysikaliska kemin sen, så hade gärna behållt den till dess ^^; Sen får du väldigt gärna ta den, vill inte ha kvar skiten haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0