Mikrobiologitenta skriven!

Sådär, nu är kursen över, förhoppningsvis :P
Har just varit och skrivit tentan, och det kändes ändå som att den gick rätt okej! Förhoppningsvis får man G iaf :D Fick ett städryck såfort jag kom hem oxå, städade toaletten, dammade, dammsög och bäddade! Så nu är de städat hihi :D Kommer bli en välbehövlig vila denna helgen, har pluggat som en jude nu flera veckor i sträck, så dessa två lediga dagarna innan cellbiologin börjar är riktigt välbehövliga vill jag lova! Ikväll är det halloweensittning på kåren oxå :) Jag ska vara kittycat ;) Postar bilder sen:D! Nu ska jag bara chilla :D

Mitt rum just nu!
Kommentarer
Victor / 2010-11-05 @ 14:44:46

oh! big surprise på halloweendräkten =P

Cissi / 2010-11-05 @ 14:53:24

Haha ja eller hur ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0