Imorrn bär det av till Dreamhack!

Har varit en trevlig dag idag. Dock har det regnat hela dagen och det är sjukt ensamt utan Sebastian, men han kommer hem ikväll tackolov :D Imorgon är det dags att bege sig till Dreamhack Winter 2010, är rätt taggad ;> Har lite problem med skjuts för tillfället bara men det kommer nog lösa sig under kvällen! Har färgat mitt hår oxå, helt själv haha. Svart igen. Förhoppningsvis sista gången jag gör det nu, för efter jul tänkte jag ju avfärga håret och go red! Lär bli hett :D Nu ska jag plugga lite, puss ^^


Jag idag ^^
Kommentarer
Mamsen / 2010-11-24 @ 06:45:32

Ta det lugnt på vägarna idag. Det är mycket snö o många olyckor har skett i Jönköpingstrakten.

Ha det så trevligt på DH, kram!

Cissi / 2010-11-24 @ 10:25:09

Lovar =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0