Klimax på kåren!

Ikväll är det disco!
Kommer tas mkt bilder hihi. Ska bli sjukt skoj att gå ut lite, var länge sen sist=) Men först ska korridoren ha julmys och vi ska utbyta julklappar och sånt, sen festa och sen utgång =) Håller på att göra mig iordning, och såhär ser jag ut so far:

Haha så sjukt gay min.
Men vafan, pallar inte stå o ta massa bilder hit o dit :p Nu ska jag bara på med lösögonfransarna lite senare och tupera upp håret så är jag i de närmaste fit for fight sen =) Blir vinterbootsen på dock, de är inte nådigt med snö ute! Nej nu ska de mysas! Puss!
Kommentarer
Mamsen / 2010-12-17 @ 22:17:48

Ha en trevlig kväll. o du...Var måttlig med drickat, det är ju en dag imorgon också!

Kramen

Cissi / 2010-12-19 @ 17:47:01

Jag tog de lugnt :D hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0