Kafferep och mer julmys =)

Har tagit det lugnt de senaste dagarna och bara njutit av att vara hemma hos familjen.
Det har blivit mkt varmare ute och just nu är det bara -7 grader så det går faktiskt att vara ute nu :p På juldagen satt vi och spelade spel tillsammans och bara myste, och nu idag har jag varit hos min farmor och sedan på kafferep hos min faster och hennes man. Träffade min kusin från Kalifornien oxå, Susanne! Sjukt länge sedan man såg henne så det var riktigt roligt att träffas igen :D Så har just kommit hem därifrån nu med magen full av kakor haha ^^ Och nu är det dags att ta tag i plugget, tenta om 11 dagar ju! Uschusch. Menmen, har ju en najs laptop att läsa skiten på nu iaf ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0