Hemgjord müsli och grönsaksmos med renskav!

Idag testade jag och Sebastian nåt nytt!
Vi testade att göra grönsaksmos/puré av blomkål och broccoli ^^ Det blev mycket lyckat faktiskt :D Och så åt vi renskav till de.. Mums! Jag har även gjort min egna müsli med nötter, äpple, linfrön, kokos och lite annat smått o gott ^^ Ska bli skoj att premiäräta de till frulle imorrn! För övrigt har jag inte gjort ett smack.. Vi har kollat på lite Hairy Pothead (harry Potter haha) och snart ska vi sova =) skönt med såna dagar med! Eller jo, jag har varit lite produktiv! Har tvättat sängkläder och allt sånt samt skrivit en labbrapport ;) go me! Nu ska vi testa ett strategispel hihi :D Gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0