Bilder från Lund ^^

Träffade ju på Jonatan igår efter fotosessionen.
Vi stack och åt pizza som jag lyckades kränga på 7 minuter (!!!) HELA pizzan försvann ner i min mage. Haha men den var så jäkla god! Kan gott rekommendera Mårtens pizzeria om ni åker till Lund någon gång! Efter pizzan drog vi på bio och såg nyaste Harry Potter filmen och sedan hem :D Sov över och imorse lagade vi mat =) Blev tagliatelle med en svampstuvning som han freestylade :p Riktigt gott faktiskt ^^ Väl hemma gjorde min pojke pasta med stuvning till oxå, sjukt gott de med hihi :D /bortskämd! Nu ska jag sova för imorgon är dagen med stort D! JAG ÅKER HEM TILL NORRLAND :D:D:D Puss o godnatt !

Kommentarer
Mamsen / 2010-12-20 @ 13:16:55

Välkommen hem!!

Hoppas resan går bra nu så du inte fastnar i något oväder.

Kram

Cissi / 2010-12-21 @ 14:25:01

Hihi ja de gick ju bra eftersom ja sitter här;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0