Tenta done!

Tenta i systematisk botanik är nu skriven! Tyvärr var jag inte trött inatt alls när jag skulle sova för jag har vänt på dygnet så förbaskat mycket, så sov endast två timmar inatt. INTE BRA! Så kom knappt ur sängen imorse. Men kokade starkt kaffe, drog till Ica och köpte ett wienerbröd (sockerchock!) plus en burn energidryck så var rätt så speedad när jag väl skulle skriva tentan. Hoppas det gick vägen bara! Ringde CSN direkt efter, och har blivit beviljad studielån så måste bara skicka in studieförsäkran nu efter att jag börjat, sen kommer pengarna ramla in =)

Men iaf, nu ska jag käka min Dubbel-daim och njuta av livet och fem dagars semester från plugg innan skolan börjar!



<3
Kommentarer
Mamsen / 2010-08-26 @ 13:33:29

Hoppas det gick bra så du slipper omtenta. Men kanske du måste försöka vända tillbaka dygnet nu för snart väntar skolan.......

Bloggen blev fin med blå design, det var lite svårt att läsa texten på den svart/röda bakgrunden.



Ha dè gott o kram!!

Cissi / 2010-08-26 @ 14:09:44

Haha ja jag ska vända tillbaka dygnet =) Hehe tack :D Jag tycker om blått mkt mer oxå ^^ Det e roligare med blogg än bdb faktiskt, ska försöka uppdatera så ofta som möjligt =) roligt med kommentarer med :D

lucke / 2010-08-26 @ 14:26:04

Hej du! Allt bra? :)


Cissi / 2010-08-26 @ 16:15:43

Tjo! :P allt e finemang! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0