Stressig morgon nu!

Gomorron bloggen :D Idag vaknade jag till sol utanför fönstret, och idag är det bara tre dagar kvar till min tenta i botanik oxå.. vilket påminner mig om att jag måste börja plugga på riktigt snart :P Händer mycket saker idag, ska strax sätta mig och sminka mig och därefter gå ner till stan och dra till bokia för att köpa lite nya pennor inför skolan som startar nu på tisdag. Sedan blir det hem igen, plugg, och därefter är det planerat att jag ska över till Nina och bli fotad (beautyshoot). Vi har inte hunnit redigera klart så många bilder från förra sessionen, så därför kommer de ta lite tid innan bilderna kommer upp i fullstorlek (har några i headern, men dem e inte färdiga än heller..) Bjuder på denna sålänge dock, har enbart ändrat ljuset lite på den från originalbilden ^^



Man ser min vackra utväxt med.. haha :P Men iaf.. Dags för smink nu! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0