Promenad!

Kom just hem från en 50 min promenix ute i det skånska landskapet =) Har gett mig fasen på att jag ska hålla mig vaken hela dagen och det har inte varit lätt vill ja lova.. men förhoppningsvis e min dygnsrytm återställd efter natten =) Sitter nu o käkar riktig jäkla studentmat, haha pulvermos o köttbullar samt ketchup :P de duger iaf för jag orkar inte laga nåt mer avancerat :P



Korna här nere har de så himla bra.. ENORMA hagar haha.



Jag hittade en ny gångstig =) Med lövträdsallé! Om det är något jag älskar med Skåne så är det just alla lövträd. Är man uppvuxen med de norrländska skogarna med i princip enbart tall och gran så uppskattar man verkligen de fina lövskogarna här nere =)



Typiskt skånsk väg.. Pricken över i:et är vindkraftverket som skymtar där borta oxå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0