Ny design (ja redan..:P)

Tyckte den andra var för mörk.. Så nu kör vi på blått ett tag! sen kommer de bli rosa.. xD Men nu för tillfället blått! Fatta lång tid de har tagit att ändra allting då.. Använde mig av en bloggmall som såg ut såhär från början http://gratisbloggdesigners.blogg.se/tionde/ så ni kan ju tänka er hur mkt jag har ändrat.. I stort sett allting känns de som, hahaha :P men är rätt nöjd nu.. kommer aldrig bli helt nöjd, perfektionist som jag är =/ Men.. rätt stor skillnad på bloggmallen då och nu va? hehehehe. Börjar lära mig de här med kodning, de e awesome :D så ska pilla mer med de sedan, måste tyvärr plugga nu =/ Aja jag ska utnyttja tillfället att jag har en bredare content nu genom att ladda upp en större bild! So here goes..



Tihi ^.^
Kommentarer
Leah / 2010-08-23 @ 10:16:01

Mycket bättre, jobbigt att läsa när allt är så mörkt på en blogg tycker jag. :) kram


Cissi / 2010-08-23 @ 11:46:16

Hehe ja jag håller med :D tycker den andra var på tok för mörk =)=) Satt o kodade denna hela dagen igår haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0