Me waaaaaaaaaant..!

ÅH! Nu har det börjat klia i mina shoppingfingrar igen, hihi:P Har bestämt mig för att jag ska lägga upp en sparplan på mitt sparkonto så jag har pengar till att unna mig lite saker emellanåt, vilket betyder att jag måste försöka vara ekonomisk nu så jag kan köpa det jag vill ha senare.. Iallafall står detta på min önskelista just nu! ;D




Mina converse sjunger tyvärr på sista versen nu. Tråkigt men sant. Jag skrev på min bdb för bara 2 veckor sedan hur glad jag var att de hållt så länge, kanske aldrig skulle skrivit de, haha. För nu har sömmarna börjat gå på ena skon riktigt ordentligt och gummit spruckit så dem är knappt användbara längre ;_; RIP <3 Därför är jag sugen på ett par lila nu nästa gång, börjar bli dags för nya skor nu.

Löshåret som jag använt på mina modellbilder är Ninas, och det är köpt på beautynet.se, där clip-on löshår kostar 800 kronor. Då är håret 46 cm långt (äkta hår såklart) och kan hålla i flera år! Har fått sjukt många fina komplimanger för mina bilder och att jag passar i det så jag funderar starkt på att köpa, börjar bli riktigt less på mitt hår som visst, de e fint, men ack så slitet och tunnt.

Skinnjackan är bara en liten dröm som jag egentligen inte behöver, hihi ;P har ju min svarta från Jofama by Kenza som kommer hålla många år till! Men man kan ju alltid drömma ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0